Paus?

God morgon, god morgon!
Jag är hemskt ledsen att jag inte skrivit på länge, men jag har varit i Stockholm hela helgen. Förvänta er inga shoppingrundor eller någonting, jag glömde tillochmed att packa byxor. Däremot så följde jag med en väninna som köpte en jätteskön trikåklänning på Indiska, tror jag ska köpa en likadan i en annan färg när jag får in mina pengar.

Igår flyttade jag och en väninna in i vår nya lägenhet mitt i stan. Den är jättefin, men har sina brister. Det jag saknar mest dock är en garderob på mitt rum, men jag ska iallafall sno en klädhängare av min pappa så jag kan hänga klänningar i mitt rum och kläder som jag ska ha nästa dag om jag ska upp tidigare än min väninna eftersom hon har alla garderober på sitt rum. För att hylla min flytt ska jag nu istället prata lite inredningsprylar istället för klädmode.

 Söta små hängare för tex handdukar. Vem bryr sig om de kommer direkt från barnavdelningen?
Vanligtvis skulle jag protestera mot de gamla sacko-säckarna... Men de här är ju helt underbara!
Dessa flugsmällarna gör det nästan njutningsfullt att döda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0