En ny dag

Hej hej,
har varit lite upptagen idag. Först lunchade jag med mamsen och sen har jag tränat. Efter det var jag hos min dagmamma och fick håret klippt och nu är jag tillbaks hos mamman. Bebisen hade bränt sig på mjölken när de vaktade henne och börjat gråta hysteriskt. Jag tror inte det var för att hon blev skållad eller något, men hon var redan så himla trött så det triggade igång det. Hon skrek och skrek, inte ens jag kunde få henne lugn förrän vi gick ut och jag sjöng för henne.

Sudda sudda sudda sudda bort din sura min
sudda sudda sudda sudda bort din sura min
munnen den ska skratta å va gla
munnen den ska sjunga tralala
Munnen har vi fått för vi ska tralla
la la
Sudda sudda bort din sura min!

Nu sover hon sött i gästrummet här hos mamma iallafall och jag sitter i rummet bredvid och bloggar (no shit!). Mamma är ute med hunden, när hon kommer tillbaks ska jag få en semla. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0