Lazees releasefest

Var på Lazees video release igår. En tjej som mina väninnor kände hade satt upp oss på gästlistan men sen när vi kom så sa de att det inte fanns någon gästlista, skumt!
Var inte riktigt min typ av musik som spelades men jag ahde kul ändå. När vi kom dit dansade ingen så vi tänkte att om vi börjar dansa så kommer folk börja dansa och det stämde såklart, tjugo minuter senare var dansgolvet fullt. Träffade på en del gamla bekanta jag inte sett på länge också så det var väl trevligt. Jag tog en bild med LAzee jag skulle lagt upp den om den inte var för att ljuset blev sjukt dåligt så båda såg ut som idioter, dessutom så känner jag honom inte så det skulle bara kännas löjligt att lägga upp bilden ändå. Tog visserligen bild med många jag inte kände den kvällen av någon anledning.


Värsta sängkammarblicken


Så här snygg var jag i köket när vi förfestade. Borde int eplattat håret.. Var får jag alla idéer från?



Mupparna jag var ute med =) Cinderella och Ranya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0