Stolt fru

Jag pratade just med min man på telefon, han är nämligen i Nigeria just nu. Han var så glad, min käre karl! Tydligen så sitter han i studion med två av de största artisterna i Nigeria, en av dem har bland annat gjort en låt med Talib Kweli. Jag är både imponerad och glad för hans skull. Kanske blir jag kändisfru nu. Ekonomiskt oberoende låter inte så dumt. För övrigt kommer väl min mans musik börja spelas i radio snart. Den skulle spelats i Din Gata i slutet av Januari, men sen drog min man till Afrika och grejer så då blev det lite knas med det. Jag får lägga upp hans musik när den kommer ut.


Omslaget till min mans singel, I will keep you updated!
Fotot är förresten taget av Yours Truly




Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0