Helt förändrad inköpslista

Frågade ju om råd om vad jag skulle beställa hem igår. Tack för tipsen förresten! Sen igår satt jag och surfade på deras sid aoch så plötsligt är hela min varukorg borta! Så jag fick börja om så då blev det helt andra varor. Sen upptäckte jag att det var för att klockan blivit tolv och tydligne loggades man ut automatiskt då, så sen när jag loggade in så fanns ju hela varukorgen där.

Men så nu blir det andra alternativ att välja mellan iallafall.

De gamla sakerna jag valde att behålla var det här..


...Och så det nytillkomna:


Älskar verkligen väskan:




Sen ska jag beställa en snygg kofta åt min man. Först trodde jag han skulle vägra för han kanske skulle tycka det såg för "gay" ut, men han gillade den. Nu är frågan varför jag plötsligt fått för mig att min man är rädd för att vara kvinnlig, jag menar nu snackar vi om killen som drar på sig mitt röda linne med guldiga dödskallar, och när jag sen frågar varför han har ett tjejlinne på sig så säger han att det är "uni-sex". Gulleplutt =) Här är den iallafall:

Jag tror han kommer bli jättesexig med sina långa dreads uppsatta där bak och den här koftan på!

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Skitsnyggt. Jag blev särskilt förtjust i de första skorna, den blommiga toppen med bara en ärm, den helsvarta kjolen och väskan med fransarna! Snygga val! Hoppas du blir lika nöjd när du får hem dem! :-)

2010-06-16 @ 14:51:50
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Ashes

Tonårsmorsa:



Ja vi får bara hoppas att jag int eångrar mig igen. Ska in och beställa nu och där så tar varor ofta slut snabbt och det kommer upp nya reavaror varje dag så vi får se =) Det är ju galet billigt alltihop iallafall. Är bara uppe i ca 190 dollar för det, det är ju kanske 1600 kr för sexton varor

2010-06-17 @ 10:07:50
URL: http://asheswiththelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0