Otåligt barn

Morsning korsning, fast jag gick upp för ganska länge sen så så mycket morgon är det inte för mig längre. Det svåra när barnet vaknar tidigt är hennes tålamod. Ett tag kan man dricka välling, ta det lugnt vid bolibompa, klä på sig och leka lite, men sen när man är klar med det så ska hon absolut ut och springer och hämtar skorna och står och bankar på dörren och grejer. Väldigt stressande när man först ska bege sig till dagis om en timme. Och nej, jag orkar inte gå ut till lekplatsen såhär tidigt, jag har fortfarande pyjamas, jag är inte lika snabb som hon är.


Jag och min busiga dotter i Frankrike (ja, jag hittade en bild i rätt format nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0