Stress

Håller på att läsa historia på distans på komvux. Läste nämligen aldrig ämnet i gymnasiet och jag vill bli religionslärare och då måste man ha läst historia A för att komma in på utbildningen.
   Men jag vetifan hur jag ska hinna helt ärligt, det är för mycket! Först kom min studiebok alldeles försent, så redan där hamnade jag efter och nu har jag haft en liten lunginflammation och varit helt utmattad. Nu är jag frisk men halva tiden på kursen har gått och jag ligger långt efter. Jag har gjort alla närvarouppgifter men jag har typ tre inlämningsuppgifter jag måste lämna in nununununu. Hur ska jag klara det är? Det känns överväldigande, men jag vill inte misslyckas igen, jag måste klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0