Vänligen kommentera min blogg, inte mitt privatliv

Nu har jag raderat lite kommentarer då vissa mest verkar kommentera för att besvära mig och dessutom uttalar sig om saker som jag inte bloggat om och om folk ska läsa om mitt privatliv vill jag att de ska läsa om det för att jag väljer att dela med mig, inte för att det sitter obehagliga, anonyma personer bakom datorer som av någon anledning vet en massa om mitt liv och sitter och slänger ur sig det i sina kommentarer.
Har ni någon att säga om eller till min sambo så kan ni kontakta honom istället för att störa min blogg, han ändå en vuxen människa och jag kan inte svara för saker han sagt eller gjort och det här är MIN blogg, inte hans.

Tack

Kommentarer
Postat av: aa

Du är fortfarande sambo med honom och får således utstå offentligheten med att ha en öppen blogg! Bara äta skit!

2012-02-06 @ 23:28:27
Postat av: Ashes

aa: jag behöver inte utstå någonting alls för det är jag som modererar över kommentarerna, hoppades bara på att man skulle bespara mig det besväret

2012-02-07 @ 09:01:51
URL: http://asheswiththelashes.blogg.se/
Postat av: Blatten

Fan vad jag tycker synd om ditt barn , ha ett sådant värdelöst KRÄK till pappa, hon kommer fan inet få ett bra liv....j-a äckel är vad du är



hoppas du själv blir rånad 6 våldtagen av någon NEGER något annat är du fan inte värd !

2012-02-07 @ 12:51:46
Postat av: Linda Mpili

jag vill ha ny adress!

2012-02-08 @ 17:29:28
URL: http://metrobloggen.se/lindampili/
Postat av: gunvor

kan jag också få en ny adress`?

Svar: vill gärna veta vem du är först
Ashes

2012-03-22 @ 09:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0