TÄVLING

Tänkte ha en liten tävling där man kan vinna ett par jättesöta barnskor från Pingpongbarnkläder.se




Funderade först på att lotta ut kläder, men allt sånt har ju de flesta redan åt sina barn. Tycker det verkar roligare att vinna skor, eller vad tycker ni?

Skorna är för barn i åldern 12 - 24 månader och har ett värde på 279 kronor.


Nu är frågan vad tävlingen ska handla om. Skulle kunna be er motivera varför ni ska vinna, men vem som helst kan ju skriva en motivering. Jag vill att ni anstränger er lite mer än så.


Frågan

I vilken kommun har Ping Pong Barnkläders kundtjänst sitt kontor?



Svaret kan ni enkelt hitta på deras hemsida eller på eniro kanske, vem vet? Om jag var ni skulle jag iallafall börja leta här http://www.pingpongbarnklader.se


Utöver svaret vill jag ha en bra motivering på varför ni borde vinna såklart. Glöm inte att fylla i era mailadresser eller blogglänkar så jag kan kontakta er om ni vunnit!

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag tror svaret ar stockholms kommun. Jag tycker jag ska vinna for jag svarade forst! Och jag tycker din blogg ar jattebra!!!!

2010-06-13 @ 13:19:30
Postat av: Rebecca & Olivia

De e ju södertälje :)

vi ska vinna för vi förtjänar verkligen de! Olivia e världens sötaste barn (Mercy oxå såklart) och då behöver ju hon söta skor så dom kan matcha :) dessutom e vi för fattiga för att köpa gulliga skor haha

2010-06-13 @ 16:37:52
Postat av: Sara

Stockholm såklart!

Jag skulle matcha dem med Eriks svartvitrandiga pantalonger och skinnjacka! Han hade lätt blitt tuffast i stan å därför ska jag vinna!

2010-06-13 @ 22:28:05
Postat av: Eleonore

Södertälje!

2010-06-13 @ 22:58:14
Postat av: lindet

Hejsan! Jag är väldigt gärna med och tävlar. Min dotter börjar på förskolan nu i augusti och hennes fötter har vuxit så himla mycket nu i vinter och vår så alla skor och tofflor är för små. Hon skulle verkligen behöver ett par bra inneskor till dagis så hon inte halkar omkring och slår sig. Hon hade ett par precis likadana när hon var mindre och vi älskade dem. De sitter så bra på foten. Så jag hoppas på en stor tur nu ;)



Svaret är : Södertälje!



Kram Lindet

2010-06-13 @ 23:16:59
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Motivering, heh: Jag borde vinna för att jag inte har barn, jag vill inte ha barn, men jag har två katter som hade passat utmärkt i dem. Eller så kan man ge bort dem. Jag är inte den som är den. Eller så kanske jag tänkte börja binda mina fötter som de gjorde i Kina, och då hade de passat.

2010-06-13 @ 23:41:40
Postat av: Nadine

Jag vil vina för att min dotter har varit sjuk och dethar varit mycket jobigt för oss sa da vill vi ha skor



Svaret är sodertalje

2010-06-14 @ 21:00:53
Postat av: Kiqi

Svar: Boxadressen ligger ju i Södertälje, och telefonnumret går till Lovisinsgatan 5 E

i SÖDERTÄLJE, så jag svarar Södertälje!



.. min motivering är att vårt liv är så tragiskt just nu att vi inte skulle har råd att köpa dessa colla mockasiner till våran Mama. Så ett par gratis till hon börjar dagis hade inte varit fel. Hon är ju ändå världens coolaste Ms Gangstress!



2010-06-21 @ 22:47:57
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0