För varmt!

Jag undrar verkligen hur ni andra med barn får dem att sova middag i den här värmen!
Har haft stora problem med det de här två senaste dagarna för det är så fruktansvärt varmt i bebisens rum, testade mitt rum men där var det också jättevarmt. Tyckte så synd om henne för hon ville verkligen sova, hon blundade och halv sov, men värmen gjorde det omöjligt för henne att komma till ro.
Till slut insåg jag att hallen ä rmycket svalare (kanske för att den är mitt i lägenheten och inte har fönster?), så jag fick helt enkelt dra ut en madrass dit och lägga henne där, så nu sover hon iallafall gott där, men man är ju rädd för att man ska väcka henne när man går förbi.



Såhär börjar min Adaeze klättra runt när det är för varmt för att sova







De är verkligen alldeles för varmt för kläder i vå rlägenhet, här sitter hon och myser med sin pappa och äter en majskrok





Gulleplutt =)

Kommentarer
Postat av: Annie

Men guuuud så sööt!

2010-06-17 @ 10:09:01
Postat av: jenny

va söt =)

men vart bor du om de e för varmt ??

sommarn har ju inte kommit en o själv tycker ja att det är ganska kallt ute fast ur för dig om solen ligger på så kan ju de bli lite varmt

2010-06-17 @ 10:35:43
URL: http://ijp.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack vad roligt att höra, på Zara!:)

se där, ja lite vardagsmotion kan säkert få en att pigga på sig lite:) själv är jag rätt slö till "vardags" haha, men nu har jag så nära till jobbet (10 min) så jag går varje morgon!

2010-06-17 @ 10:50:57
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Ashes

Annie: Tack så mycket!

2010-06-17 @ 10:52:52
URL: http://asheswiththelashes.blogg.se/
Postat av: Karin

Det är ju en perfekt taktik, man måste alltid börja någonstans.. och som jag skrev till en bloggare igår, att om man är i dålig form när man börjar blir man iaf glad när man ser resultat, för förbättra sig kan man göra så sjukt mkt:) värre är det när man är i hyperform för då är det sjukt svårt att bli bättre än vad man är haha.. är ju riktigt rolgit att se framsteg! lycka till:)

2010-06-17 @ 10:58:56
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0