Trodde aldrig jag skulle säga det här...

...Men GUD vad skönt med lite gråmålet väder! Jag och bebis ska passa på att sova ut under dagen idag, det har vait så jobbigt för henne att somna i värmen de senaste dagarna. Dessutom så har jag bränt mig så jag kan ändå inte visa mig i solen mer just nu. Skulle visat bilder på det men de är på min mans dator.

Hade mysigt i parken iallafall. Satt med Cindy och Lisa och det det lugnt och pratade med bekanta som gick förbi osb och sen kom David med två vänner och hans flickvän. Sen kände hon några andra, kommunister var de allt. Längesen jag hörde någon försvara kommunister, märkte att tjejen där försökte starta en politisk diskussion om det med mig, men jag orkade inte skrika för hon satt för långt bort. Dessutom hade jag värsta värmeslaget, orka tänka en massa då! Jaja vi lyssnade på lite musik och så, jag hade en stek men sen när de andra gick så försvann grillen med dem så jag gav bort köttbiten till en bättre behövande.

Men det var en trevlig kväll igår, fick lite nya bekantskaper och träffade på lite gamla också som man inte sett på ett tag. Har filat lite på min business-idé, men den är hemlig än så länge. Är trött på att berätta om mina projekt och sen behöva skämmas när folk frågar vad som hände. Så eftersom jag aldrig avslutar något jag påbörjat så tänker jag int eheller berätta om något jag påbörjat förrän det är avslutat (sorry mamma, det kommer inte hjälpa att ringa mig och fråga)




Peace out


Ni måste undra om jag verkligen har ett liv när jag lägger upp såna här bilder. Nej, det har jag inte. Men det är faktiskt min mans väns tioåriga dotter pimpat bilder i min mobil, tycker det blev gööörtufft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0