Bästa bakiskuren

BACON!

Bacon är som godast dagen efter en svettig kväll på dansgolvet, man måste ju ta igen lite av de där kalorierna man skakat bort. En stor portion bacon & pasta med massor av ost och smör är den bästa kuren mot en jobbig bakfylla.

När mina fötter värker och träningsvärken börjar komma då tar jag på mig bakistrosor (aka de fulaste och skönaste trosorna jag kan hitta), en stor urtvättad pyjamaströja och mjukisbrallor. Sen ställer jag mig och steker bacon. Det är helt otroligt skönt att ställa sig med ansiktet över pastakastrullen och låta ångan rensa bort alla spår av gårdagenssynder från huden.

Bacon på en bakisdag för mig är lite som kafe innan jobbet för er andra. Det är ingen idé att prata med mig innan jag ätit min bacon.



...och så var min bacon äntligen klar så nu kan jag inte skriva mer!



mmmmmmmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0