Censur

Gillar egentligen inte att ta bort kommentarer (förutom spam) för jag tycker att om folk skriver idiotiska grejer så får alla gärna se vilka idioter de som skrivit är, spelar ingen roll för mig. Men jag tycker nog att den lilla rasisten jag har som anhängare har gått för långt nu när han/hon har börjat fråga om jag matat mitt "husdjur" med bananer idag så jag tror att hädanefter får jag nog börja radera vissa kommentarer. Och sen blir jag lite fundersam på om det ens är tillåtet att jag låter såna kommentarer publiceras på min blogg. Det är trots allt hets mot folkgrupp (eller?). Borde väl anmäla men hittar ingen sådan knapp

Kommentarer
Postat av: Elisabet Granlund

Gå in på kontakt längst ner på sidan, så står det hur du kan anmäla att någon bryter mot användarvillkoren, vilket det är att kränka dig på det här sättet!

2011-07-28 @ 20:18:20
Postat av: ashes

tack mamsen =)

2011-07-28 @ 22:32:26
URL: http://asheswiththelashes.blogg.se/
Postat av: ashes

Hittar ingen sån knapp, tror den är till för besökare på bloggen så de kan anmäla om jag bryter mot reglerna..

2011-07-28 @ 22:34:11
URL: http://asheswiththelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0