Blä

Mår inte helt ok.
Eller alltså jag mår rätt bra egentligen, förutom att min kropp vill kräkas då och då. Mår inte illa och känner mig inte sjuk, men det har redan hänt två gånger idag att magen bara velat vända sig ut och in. Dock ej på ett speciellt obehagligt sätt (är annars rätt rädd för att kräkas, det ger mig värsta självmordsångesten), det känns liksom inte så äckligt utan mest som om jag vill kräkas luft. Kanske för jag inte ätit än?
Känns inte helt normalt, har inte mått specillt illa hittills under grav och nu börjar snart andra trimestern och då ska man ju må bättre..
Fast bara för man är gravid så betyder det visserligen inte att det alltid nödvändigtvis måste vara graviditetens fel så fort man mår lite konstigt.

Kommentarer
Postat av: Linda Mpili

Krya på dig vad det nu än är!

2011-06-19 @ 22:02:30
URL: http://metrobloggen.se/lindampili
Postat av: Dee

Jag dör hellre också än att kräkas:S Skönt att det inte kändes så denna gång, men krya på dig i alla fall:)

2011-06-20 @ 19:48:16
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0