Update

Uppdatering på allt sen sist kommer här nu

 Pojkvän har jag visserligen haft ett ganska bra tag nu men jag har legat rätt så lågt med det av diverse anledningar, men nu är det slut med att ligga lågt!

 Sommaren är här och min Adaeze växer för fullt. Hon har dessutom lärt sig sin första ordkombination; "Nej tack". Är oerhört stolt över att det inte blev "dumma mamma" eller nåt sånt. Nu har hon även lärt sig att säga "mamma titta"

Resten av bilderna jag skulle lägga upp var visst i fel format (oops)

Men vi har iallafall vait i frankrike och lite sånt, jag och barnet alltså. Vi hälsade på min kära gudmor

Kommentarer
Postat av: Kiqi

Härligt med looooove.. och frankrikeresa!

2011-06-09 @ 20:41:30
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0