Första dagen på jobbet

Idag är första dagen på mitt nya jobb. Tycker jag ser högst professionell ut. Jag har på mig ett par ljusa high-waist jeans från Gina Tricot (Samantha) och en blå skjorta från pappas gamla syfabrik (don't even ask). Till skor funderar jag på att förmodligen ha mina vita skoletter från Skopunkten, tyvärr så hittar jag ingen bild på dessa skor, förmodligen så finns de inte kvar där längre. Som väska kommer jag såklart ha min Valentino väska som jag förresten borde lämna in på kemtvätt snart... Varför tänker jag ens tanken på att äga någonting vitt när jag är en sådan lortgris?
Kanske får sno mammas handväska i brunt läder istället.

Aja vem vet, det är iallafall grymt varmt ute idag så helst skulle jag gå naken, men självklart så är det olagligt!
Ska iallafall glida iväg till jobbet på min cykel snart så jag har inte tid att sitta här!


Dessa byxorna är det, fast ljusblå.


Tjing tjing





Love Ashes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0