Jag gillar manliga män

Tycker så många tjejer nuförtiden verkar gilla så feminima killar. Kolla bara på Tokyo Hotel som alla tjejer verkar avguda liksom, jag var helt säker på att en av dem var tjej. Själv gillar jag manliga män. De ska ha starka ansiktsdrag och massor av muskler. De ska vara charmiga, roliga och inte för känsliga. Men dte kanske är för jag själv inte är den personen som sitter och ältar saker in i det sista. Och jag är ju fruktansvärt dålig på tjejsnack. Hur många gånger har man inte hört tjejer säga "ååh han smsade hej läget och sen skrev han en blinkande smiley efter, vad betyder det?", jag förstår liksom inte vad som är så svårt att förstå. Han vill väl veta hur du mår eller så vill han helt enkelt bara starta en konversation Och sen det här med att sitta och grubbla exakt vilka ord man ska använda och vad man ska säga när man svarar; säg bara vad du tänker och har på hjärtat, det är inte svårare än så.

Man behöver inte spela en massa spel, jag har aldrig haft problem med att få de killar jag vill ha och jag säger alltid vad jag tänker och hör av mig så ofta som jag känner för.

Kommentarer
Postat av: ems

word!

2010-02-27 @ 00:06:19
URL: http://emzhe.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hej,gå in på min blogg och försök gissa rätt på min fråga:) Vinnaren får en länkning, kanske inte världens mest exklusivaste pris, men det är alltid kul att vinna någonting:) Kram

2010-02-27 @ 00:23:03
URL: http://aforselius.blogg.se/
Postat av: Linda

Instämmer helt!



Jag är lite trött på dom där typiska!" brudfasonerna" det finns inte en levande varelse som står ut med dom i längden..



Livet är alldeles för kort för att hålla inne det man vill få ut och det man känner =)



2010-02-28 @ 11:00:28
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0