Maskerad - what to wear and what not to wear

Ske på maskerad i mars. Vet precis vad jag ska vara utklädd till tror jag. Jag älskar maskerader, har int evarit på nån på år. Jag undrar om det fortfarande är som när man var yngre; att alla tjejer klär ut sig till horor för de äntligen har en ursäkt att klä sig slampigt.

Att klä ut sig till hora går under what not to wear, snacka om fantasilöst. Om ni vil vara porriga kan ni iallafall anstränga er lite och vara sjukslöterskor eller något.

Själv tänkte jag vara en fågel. Ska ha hårsmycken med fjädrar och tupera håret stort och dra bak det och jag ska måla ögon helt korpsvarta. Min ekonomi är begränsad men tänkte köpa underkjolen från lindex om den finns kvar

Kanske skull eman köpa lite påfågelfjädrar och göra något coolt... Eller är de tför förutsägbart? Kanske ska satsa på svanfjädrar istället. Frågan är vad jag ska ha för överdel, några tips?


Tänkte sno syrrans skor iallafall, om hon gå rme dpå att låna ut dem



Nu är det ju inte vita i utan det är pappret som är i på bilden för de var nya. På bilden är storasyster och bebisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0