Dancing in the moonlight

Ville så gärna ut och dansa igår men bebisens far är bortrest i helgen och alla potentiella barnvakter också. Såhär i efterhand tänker jag att det nog är bäst såhär, var länge sen jag sov så länge som inatt. Men jag måste säga att jag blir smått avundsjuk och längtandes när jag ser att hon jag skulle gått ut med var inloggad på facebook för en timme sen för hon kom hem då. Jag vaknade då.

Det här handar verkligenm inte om att festa eller dricka alkohol om ni tror det, det handlar om att dansa. I love dancing! Och så handlar det såklart om den sociala biten också, att mingla lite grann. Men mest så är det dansen.



Det här är en sån låt som får mig att vilja ställa mig på huvudet och skaka rumpan, tyvärr kan jag inte det. Fast det är väl lika bra egentligen, man behöver ju inte överdriva. Och min bebis älskar sån här musik hon dansar som fan. Måste snart börja lyssna på mer passande texter dock eftersom hon börjar bli äldre och kan förstå vad de sjunger snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0