Föräldraskap

Det är en gåva att få vara förälder, speciellt när man är mamma till en sån underbar liten bebis som min. Om en månad så fyller hon år för första gången, tänk att det redan gått ett år!

Tiden bara rinner förbi men jag ser verkligen fram emot framtiden numera. Det känns jättespännande att man ska få se henne växa upp och se vad det blir av henne. Jag hoppas jag lyckas göra ett bra jobb med att uppfostra henne till en duktig tjej, men också viktigast av allt; en varm person med ett stort hjärta.


Tänk att vi alla var såna här små busfrön en gång i tiden...

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

kikar in och önskar dig en god morgon:)

2010-09-17 @ 06:47:18
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0