Världens sötaste

Jag tror nog jag har världens sötaste bebis. Det är inte sällan som folk vänder sig om efter henne på stan och ser förälskade ut. Ibland tänker man ju att man nog bara tycker sin egen unge är söt för man är partisk, men jag tror min är rätt allmänt söt.

Fast det viktigaste är ju att vara snäll såklart, frågan är om jag kan kalla henne snäll direkt... Hon älskar att sno andras leksaker och när hon gör något dumt (som att stå och slå på tvn) och man säger åt henne på skarpen så gapskrattar hon en rakt i ansiktet. Man undrar ju hur trotsåldern kommer bli då...


Min lilla solstråle <3

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Du har rätt, hon är söt som få! :)

2010-09-20 @ 08:28:15
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0