Mina två följare

Jag har ungefär två personer som håller sig någorlunda uppdaterade på min blogg tror jag. Det kanske är lite, men jag tycker inte det gör något eftersom det är två väldigt bra följare med tankar och åsikter och inte bara en massa fjantande och *kjamisar* och sånt trams (fast folk kanske har slutat skriva så nu överhuvudtaget? hoopas det). Nej alltså jag är väldigt nöjd. Fast jag bode väl fixa fler fäör det är kul när folk kommenterar, fast då måste jag nog skriva oftare. Nu ska jag gå och byta blöja på mitt barn. Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda Mpili

TA BORT TEXTEN MAN MÅSTE FYLLA I FÖR ATT KOMMENTERA!! Ser alltid fel , det tar mig en kvart. Då kommer jag kommentera oftare i alla fall ;)

2011-06-24 @ 20:24:17
URL: http://metrobloggen.se/lindampili

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0